Den här sidan använder kakor för statistikinsamling. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du användandet av kakor.

20 augusti 2015
Inspirationsdag kultur för äldre i Halmstad - 9 okt!

2015-08-20

Inbjudan till
Inspirationsdagen Kultur för Äldre - fredag 9 oktober 2015 på Halmstad Teater

Dagen riktar sig främst till personal inom äldreomsorg och kulturområdet. Vi kommer bland annat inspireras av Sabina Henriksson och Teater InterAkt. Dessutom får vi ta del av goda exempel från de Halländska verksamheterna, underhållning i olika former samt utställningar.

Tid: 09:00-15:45 med registrering och fika från 08:30

Kostnad: 600 kronor exkl. moms och fika/lunch ingår

Se gärna programmet i bifogad inbjudan och anmäl dig viawww.regionhalland.se/utbildningocheventservicesenast 17 september 2015

Anmälan är bindande efter sista anmälningsdatum, med hela deltagaravgiften. Bekräftelse skickas ut via e-post efter sista anmälningsdag.

Samma dag arrangerar Region Halland även en nationell konferens där politiker och chefer för kommuner, regioner/landsting och andra aktörer i landet får ta del av goda exempel på långsiktiga former för kultur som resurs i äldreomsorg och för äldre. Konferensen pågår parallellt med Inspirationsdagen på Halmstad Teater. Inbjudan till den nationella konferensen kommer att skickas separat till politik- och ledningsnivåer.

Observera att det kommer finnas hundar på Teatern under dagen.

Varmt välkommen!

Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: C:\Users\lbd602\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\CDJ47GEX\Huvudlogotyp+devis RGB.jpg

Maria Nordin
Utbildningssamordnare